sobota, 9 maja 2020

WIOSENNY PAKIET VIP

Hejka!
Wraz z dodaniem nowego pakietu VIP na MSP ruszam z jego oceną :3. Tak, wiem, że dodano go już dawno, ale dopiero niedawno przyszło mi do głowy, by go ocenić. Więc, prezentuje się w ten sposób:


Cena: nie wiem nawet, czemu biorę ją pod uwagę. Niezmiennie jest to 215 zł, co jest po prostu ogromną kwotą. Ale jej nie wliczamy do oceny.
Zwierzak: mamy takiego ładnego jednorożca. Na głowie (u koni to albo głowa, albo łeb, nie znam się xD) ma wplecioną dużą ilość kwiatków, tak samo na ogonie. Sam zwierzak ma umaszczenie (lub maść) jasnoszarą. Gdzieś widziałam takie zdanie, że oczy ma jak Koralina, taka postać z bajki. Jeśli nie wiecie, o co mi chodzi, to wpiszcie sobie w wyszukiwarkę. Ogółem zwierzątko jest ładne, daję mu ocenę 8/10.
Buty: mamy takie jasnoróżowe szpilki również z dużą ilością kwiatów, co - nie ukrywam - daje tym butom mniej uroku. Kwiatki są ładne, ale nie warto przesadzać. 7/10.
Włosy: jest to jasnoblond fryzura, włosy są rozpuszczone, również z wpiętymi kwiatami. Ogólnie moim zdaniem to chyba najładniejsza rzecz w tym pakiecie. 9/10.
Akcesorium: jest to taka opaska kwiatowa na oczy. Nie wiem, jaki jest sens w ogóle tego. Trochę to dla mnie bez sensu. 6/10 - bo nieprzydatne.
Ubranie: to krótka sukienka. W górnej części ma zielone liście, a u dołu - jak każda rzecz w tym pakiecie - kwiaty. Myślę, że jest to razem z włosami najładniejsza rzecz, jaką możemy dostać przy zakupie tego VIP'a, daję jej ocenę 8,5/10.
Podsumowanie: całość otrzymała ode mnie 38,5 punktów na 50, czyli nie wyszło najgorzej. Gdyby rzeczy z tego pakietu dało się nosić w innym looku niż wiosennym, z pewnością mogłabym ocenić go wyżej.

Dobrze, to na tyle! Nie wiem, kiedy będzie kolejny post. Na pewno, jak mnie wena złapie XD. Niestety, mało osób wyświetla moje wpisy i nie wiem, czy opłaca mi się pisać cokolwiek :(. Jednak kieruję się myślą, że wyświetlenia nie są ważne, tylko to, że samo pisanie sprawia mi radość i będę miała co czytać za parę lat. Więc żegnam się i papa! Miłego weekendu ❤.

1 komentarz: