sobota, 23 maja 2020

5 BŁĘDÓW, które WKURZAJĄ mnie w MSP

Hejka!
Dzisiaj będziemy nienawidzić MSP, bo pościk jest o tym, jakich błędów nie lubię w naszej gierce. Zapraszam do lektury 🙋‍♀️.

1. CELEB


Zdjęcie jest z wtedy, gdy jeszcze miałam VIP'a oraz plakietkę CELEB. Czemu ten błąd mnie wkurza? Otóż, no zawsze profil wygląda lepiej, gdy jest urozmaicony o różne plakietki. Wiecie, gdy ktoś wchodzi i widzi, że jakaś MovieStar ma celeba, to czuć taki prestiż XD.

2. AUTOGRAFY


To była wymiana autografów pomiędzy mną, a jakąś osobą, a widać, jakby rzekomo tylko ta osoba dawała mi grafy. Denerwuje mnie to, bo nie jest widoczne, ile ten ktoś dał nam grafów i ile musimy jej oddać.

3. MSP YOUTUBE


Korzystacie z funkcji YouTube'a na MSP? Ja jak robię zadania na multikach, by zarobić SC, bardzo często. Może nie jest to jakiś najgorszy błąd ze wszystkich, ale jednak modzi mogliby go naprawić.

4. KTOŚ DO MNIE NAPISAŁ?


Też tak macie, że nawet jeśli nie napiszecie do jakiejś osoby, pojawia się komunikat, że niby napisała? W miejscu czerwonego kwadracika powinien być dymek rzekomo nieodczytanej wiadomości. Żeby to powiadomienie mnie nie męczyło i się nie pojawiało, muszę często pisać taką formułkę, którą napisałam do osoby ze zdjęcia. To serio jest uciążliwe.

5. NIE MAM CIĘ W ZNAJOMYCH?


Tutaj wyjątkowo przepraszam, że nie zamazałam nicku, ale inaczej bym Wam tego nie pokazała. Przy okazji pozdrawiam osóbkę widoczną na zdjęciu, bo przeprowadzałam z nią wywiad na blogu w 2016 *^*.
Przechodząc do błędu, wyświetla mi się, że nie mam osoby w znajomych, gdy w rzeczywistości ją mam. Jest to bardzo dokuczliwe, gdy chce się zrobić porządki w znaj, ale MSP robi "porządki" za Ciebie XD. Poza tym, w tym rankingu "Ja i Moi Przyjaciele" pojawiają się osoby, których nigdy nawet do znajomych nie zapraszałam...
Przy okazji, świetny status, jednym słowem opisujący sytuację na MSP:


Dobrze, to tyle z narzekania. Mam w planach napisać jeszcze jeden pościk, więc przygotujcie sobie jakieś ciastka i wyczekujcie :D. Papa!

3 komentarze: