piątek, 26 sierpnia 2016

#2 Przegląd forum i TOP.

Heeej! ;** Sory za długą przerwę. Nadrobię to postem 'Przegląd forum i TOP'. Kto zapomniał, na czym to polega, proszę bardzo:
- oceniam arty, zdjęcia i posty na forum.
- który art/zdjęcie/post otrzyma więcej punktów wygrywa. (nie ściąga, stara się, by art/look były kreatywne).
Zaczynam!
ARTY:
1:
Artbook autorstwa Blooondixxx. Przedstawia różne napisy i różowe włosy do oddania. Posiada on obecnie 4066 love it. Tyle za jedne, tanie włosy? Łot? Serio? Z tego co wiem, niektórych rzeczy nie da się już kupić :/ Gdy chciałam kupić look, nie było jednej rzeczy! MSP się psuje! #esoes
Dziewczyna postarała się o czcionkę, efekty, dodała nawet muzykę. Ale artbook nie jest kreatywny. Dajcie miejsce rysunkom czy innym artom, a nie takim, proszę. 8/10
2:
No proszę! Jeden kreatywny artbook c; Jest on autorstwa martyny596. Przedstawia unikaty, prościej tatuaże na nogę, Ying-Yang, Snake'a i Hearts'y. Nie zwracajcie uwagi na nazwy XD
Ja osobiście wolę serduszka, a Wy? Dajcie znać w kom. Jedyne, co mi się tutaj nie podoba, to wymuszanie. Jeśli wolisz Ying-Yang, dajesz love i kom. To wymuszanie. Kreatywność jest i wymuszanie, dlatego daję punkt mniej, 9/10.
3:
(laguje -.-)
Yhy, kolejne wymuszanie. Artbook należy do PieknaXd1010. Wstawia jedną bluzkę, jeśli liczba lovków się powiększy. Ludzie! To wymuszanie lovków. Sama kiedyś robiłam arty typu: 'lovek=coś', ale przestałam. Serio wy jeszcze robicie takie arty? MSP się nie zmieni, nigdy. Ostrzegam, gdy wchodzisz w tego artbooka, laguje! Wszystko ścina, nie radzę tam wchodzić. Artbook otrzymuje 8/10. Przykro mi, ale to wymuszanie :).
4:
(sory za status na dole)
No nie! Znów wymuszanie. Artbooka zrobiła MilaGoot. Artbook ma już 2059 lovków. Dziewczyna wstawiła swoje niepotrzebne ciuchy. Co zrobić, by je mieć? Musi być ponad 500 love, a jest ich 2 tyś, ciuchy nadal są. Ojoj... 8/10
5:
Nareszcie ktoś kreatywny. Artbook należy do EminemFan(Stans). Super artbook. Przedstawia Pikachu jak płacze, ale słodko to wygląda. Oczka są super! Sama dałam lovka! 10/10.
Z KATEGORII 'ARTBOOKI' NAJWIĘKSZĄ ILOŚĆ PUNKTÓW OTRZYMAŁ ART... Z PIKACHU ^^ Kreatywność, brak wymuszania. Super!
ZDJĘCIA:
1:
Zdjęcie należy do LucyferFallenAngel. Fotka posiada 1558 lovków. Kto ma chłopaka/dziewczynę komentuje, a kto nie ma lajkuje. Raczej lovkuje XD Nie wnikam, ale to wymuszanie, więc daję 8/10.
2:
Po tytule widać, że to wymuszanie. 'Chcecie? Lovek ^^'. Ile tego jest! Zazdro. Cała skarbonka diaxów *o* A ile fejmu. Szkoda, że jak kupujemy Boostera to nie zalicza skarbonki :/ Hehe, szkoda, że nie ma Boostera na diamonty :D 8/10
3:
Ooo! Ktoś pamięta o tej bransoletce! Jadło się cukierki, jedynie co mi przeszkadzało, to ośliniony sznureczek XD Strasznie dobre były te cukierki, ale ostatni raz jadłam to jak miałam mniej więcej 5-6 lat. Ciocia mi to kupywała. Nie wnikam w wymuszanie, ale to było taaaakie dobre XD Ale wymuszanie, 9/10.
4:
WOOOOOOW *O* Boski rysunek! O.E Wygląda jak czarno-białe zdjęcie na kartce. Super! Chciałabym tak rysować. Dziewczyna nie wymusza lovków, ale chwali się talentem. Będą z niej ludzie XD 10/10
5:
Zdjęcie należy do Jestem Twoim Kwiatuszkiem, fotka ma obecnie 498 lovków, Haha! Jak piszecie? Ja szybko, ale chyba jak gracz. A jak pisze twoja mama? Literka po literce, szukanie literki przez pół minuty :D Napiszcie w komie XD Hahaha! 10/10
W KATEGORII 'ZDJĘCIA' WYGRYWAJĄ FOTKI: Jestem Twoim Kwiatuszkiem i rysunek :) Kreatywny rysunek i śmieszna fotka :D
Czas na rakowe forum ._.
FORUM:
1:
Post, a mianowicie 'zabawa' polega na tym, czy ubralibyśmy się tak jak osoba nade mną czy nad tobą. OK. Sprawdzam.
Zobaczmy jej stylówkę :D
Niestety nie wyświetla mi się jej MS, przykro mi :/ 0/10
2:
Tytuł nie nawiązuje do tematu XD Dziewczyna pyta się 'Dzwoni Bieber, odbierasz?'. Ja odbieram, lubię jego piosenki, nie wiem, dlaczego inni go tak nie cierpią... 9/10
3:
Ok, kolejny temat na temat... Haha. Temat na temat magicznych znaków *-* Jak ja to wyjaśniłam... Lel. Wciskamy sb po kolei znaczki i wychodzi nam magiczny znaczek. Znacie sposób jak zrobić gwiazdkę? Ja tak, kto nie wie pisze na priv ^^ 9/10
4:
Nie rozumiem, co tutaj napisaliście -.- Do książek! Szybko! Ortografia jest na poziomie dla nowicjuszy, niestety. 0/10
5:
Vip z gazetki? Było o tym głośno dawno, dziewczyna wreszcie się ocknęła (nwm czy dobrze u mnie z orto xd). Haha. No comment... 0/10
^Nie oceniam postów ;)
Jeszcze coś na koniec. Przybył do nas konkurs o marynarzach XD Statkach i wgl. Oto moja stylówka:
Co nie że pięknie? *-* XD
Do następnego posta.
Pa.
///Martii

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz