sobota, 23 maja 2020

3 RZECZY, które MSP powinno ZAKTUALIZOWAĆ

Hejka!
W tym pościku napiszę o rzeczach, które MSP powinno zaktualizować w naszej gierce. A więc, zapraszam do lektury :).

1. POCZĄTKOWE PREZENTY
Specjalnie na potrzeby posta założę jakieś nowe konto i pokażę, jakie prezenty dostajemy od naszej idolki pIxI StAr na początku gry:


Śmiać mi się chce, gdy widzę te prezenty XD. Nagrody za nowy poziom są zaktualizowane od chyba jakichś dwóch lat, a te początkowe prezenty... szkoda gadać. Nie zmieniły się, odkąd gram w MSP. Przyznajcie, te oko i kanapa nie wyglądają zbyt kusząco. Jedyną sztos rzeczą to 200 sc.

2. NAGRODY ZA PRZETWARZANIE
Przetwarzaliście kiedyś coś? Zawsze byliście ciekawi, co dostaniecie za 1000 punktów wtórnych, a potem dostajecie coś, co Was zawodzi i nie jest oryginalne? Ja tak mam. Nagrody za przetwarzanie są takie same i można kupić je normalnie w sklepie. Gdyby te upominki były np. jakieś unikatowe lub ładne, usuwanie niepotrzebnych rzeczy byłoby przyjemniejsze. Nie chce mi się nic przetwarzać, ale pokażę Wam te nagrody w sklepie z rzeczami (raczej wszystkie są za przetwarzanie wg mojego wieloletniego doświadczenia w grze XD):


3. ZADANIE Z CASTINGIEM
Robiliście kiedyś zadania na multiku, aż dotąd, gdy nie wyskoczyła Wam misja zagrania w Casting, gdy ten jest już od kilku lat usunięty z gry? To chyba największe niedopatrzenie modów... powinni to naprawić.


To chyba już... koniec! Więcej rzeczy nie przychodzi mi do głowy. Jak sobie o czymś przypomnę, to zaktualizuję tego posta. A może Wy macie jakąś rzecz, którą moderacja powinna odnowić? Piszcie! Dobranoc/Miłego dnia/wieczoru!


6 komentarzy:

  1. Ale casting usunęli pare miesięcy temu, chyba ze jestem ślepa, ale rzeczywiscie

    OdpowiedzUsuń
  2. jezu tak... ten ostatni problem w poscie z zadaniami masakra... niech coś z tym zrobią..;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do nagród początkowych, to przynajmniej raz je zmienili, bo gdy zaczynałam grę w 2012 dostałam bodajże kwiatki na łeb, chustę w panterkę i zieloną kanapę. xD Chyba w 2013 je zmienili. Czyli no, dość długo, przydałoby się coś z tym zrobić. :P

    OdpowiedzUsuń