czwartek, 7 maja 2020

PLAGA ŻAB NA MSP

Hejka!
Najpierw przejdę do rzeczy niezwiązanej z tematem. Wczoraj odświeżyłam wygląd bloga, zrobiłam nowy nagłówek i logo, które zobaczycie na końcu. Mam nadzieję, że taki styl jest okej, bo mnie się podoba :D. Piszcie, co o tym sądzicie, przyjmę krytykę na klatę :>.

Jak widzicie po tytule, mamy plagę żab na MSP. I nie, nie chodzi o te prawdziwe (haha, jaka ze mnie mistrzyni komedii). Wczoraj zdziwiłam się, dlaczego kilka osób z mojego paska znajomych ma przebrania żabki i napisałam do koleżanki, którą serdecznie pozdrawiam:



Nie zrobiłam niestety screena tego looku, ale jak go znajdę, to go wstawię. Pokażę jeszcze rozmowę z inną osobą, która "zapoczątkowała" ten trend:



Także bardzo Wam dziewczyny dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam! A looka przedstawiam poniżej. Jest on autorstwa 1CLAUDII11, którą mogliście zobaczyć na pierwszym screenie:


Według mnie to mega uroczy outfit i jeszcze te kapcie-jednorożce XD. Kwintesencja stylu. Jeszcze przeglądając TOP ubrań natknęłam się na czapeczkę żabki:


Widzicie? Czyli więcej osób musi kojarzyć tę "modę". Słyszeliście o niej już czy nie?

Żegnam się nowym logiem, chyba spoko wyszło. Papa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz