poniedziałek, 4 lipca 2016

Stare MSP

Elo! :3
Dzisiaj wyjaśnię Wam sprawy dotyczące starego MSP.
Przechodzę już do rzeczy.
#1. Protest, by stare MSP wróciło.
Prawie wszyscy chcą starego, bo na tamtym były unikaty. Przede wszystkim , gdy było stare, wszyscy sobie pomagali. Teraz?
Jak ktoś poprosi o pozdro czy prezent, zaraz blokują.
Art dotyczący powrotu starego MSP:
Wszyscy go chcą. Ja tam nie za bardzo. Była stara grafika i takie oczy ^^, które ma dziewczyna w arcie. I były okropne oczy anime.
Osoby, które chciały stare MSP, tworzyły arty z linkiem do niego:
Zasłoniłam link, byście nie weszli. Czemu? Ponieważ, jak wejdziecie na ten link, możecie ściągnąć sobie groźnego wirusa, konia trojańskiego. Ja go miałam :c
Więc nie polecam.
#2 Unikaty
Unikaty - stare ubrania, rzeczy, zwierzaki. Osoby chcą ich powrotu. Tak, co rok są tygodnie unikatów, na którym można kupić sobie unikaty.
Arty dotyczące powrotu uni:
Eh, uni... Sama je chcę! Bardzo cenne rzeczy, za które inni dają pozdra, masę list życzeń...
Są cenne, ale to nie jedyne cenne rzeczy.
Zwierzaki:
Były słodkie, gdy je się klika, dostaję się SC. Są inne niż obecne.
Są duże i wyblakłe.
Ale, kto je lubi i ma, zazdro ;)
Unikatowe animacje - takie jak te:
Źródło: >>> Kliknij! XD <<<
Rozpadanie się na części i krew...?
Straszna animka!


Animka z piłą. Dlaczego została usunięta? Przecież przydałaby się do filmu z cięciem drzewa! XD Jeśli ktoś chciałby zostać drwalem :')
Animacja z sercem.... Było o niej głośno w tamtym roku jakoś tak październik - listopad...
Na stronie startowej się pokazywała, a inni pisali na forum, że to oznacza powrót starego MSP.
Sami zobaczcie:
I forum:
Źródło: Kliknij tutaj! :)
Owszem, bałam się tej animki i się szybko logowałam na MSP XDD
Jak wyglądało kiedyś MSP?
A teraz?
Źródło: Google B))
Sklep z ubraniami:



Jak był wyświetlany profil:




CIEKAWOSTKA DNIA XD
Kiedyś na starym MSP 3 level był jak dzisiejszy 20, ponieważ 3 lvl wbijało się rok! Ja bym obecnie miała 3 lvl, gdybym grała na starym MSP. A 20 był jak dzisiejszy największy, znaczy 73, który ma juna13.
Mam nadzieję, że te pisanie i robienie screenów chociaż Wam pomogło dowiedzieć się więcej o MSP (:
Niedługo więcej ciekawostek!
Pa! ;3
PS Czy podoba Wam się nowy wygląd bloga? Taki kosmiczny? ;D Mi tak! :*


1 komentarz: