niedziela, 24 maja 2020

ADOLF HITLER na MSP?!

Hej!
Przeglądając sobie nasze piękne forum, zwróciłam uwagę na jednego użytkownika, który miał tą jakby "miniaturkę" postaci nie ze swoją MovieStar, tylko z... Hitlerem?


Nie wiem, czy powinnam zamazywać jego nick, no ale w sumie możecie sprawdzić sami tę osobę. Chwilę później natknęłam się na jego post:


No powiem, trzeba mieć skilla, by potrafić zrobić takie coś XD. Sama jestem ciekawa, jak to wszystko działa. Nie to, że chciałabym coś takiego zrobić, ale w sumie to całkiem interesujące.

Wyszukując powyższą osóbkę w wyszukiwarce znaj, nic się nie zmienia:


Jezu, ale to wygląda creepy...
Z ciekawości weszłam również na jego profil i zauważyłam coś również ciekawego:



Widzicie? Nie? Powiem Wam. Nie sądzicie, że ten zakrwawiony nóż... nie powinien być, gdzie jest? XD. Pewnie również jest to zrobione programem, no cóż, a grozi za to ban, ale chyba nasz bohater nic sobie z tego nie robi. Trudno, jeśli mu to obojętne, to okej.

To na tyle z tego posta, mam w planach napisać jeszcze jeden :). Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz