środa, 29 czerwca 2016

Bogata jestem xDD + Nowy 'morski' VIP!

Hejka!
Sorka że nie pisałam, ale nie miałam neta no i wiecie...
Pozbierałam kasy i patrzcie, ile mi się uzbierało *-*
8 tysięcy SC!
Mój rekord jak na razie B))
Mam zamiar uzbierać 10 tyś :)
Wiecie, jak uzbierałam?
Nie?
OK, dam Wam rady! :)
  • Kupujcie gazetki MSP co miesiąc w kiosku. Następna będzie bodajże 19 lipca. Wpisujcie kod. otrzymacie jakieś ubrano lub rzecz i 1000 SC.
  • Proście o pozdra za listę lub unikaty.
  • Chodźcie do pokoi ze zwierzakami. Dam Wam link do bloga, w którym są zamiesczone nazwy osób, które je posiadają. >>> KLIK! <<<
Tak jestem bogata HEH.
________________________________________________________________________________
Gdy kupisz STAR VIPA, dostaniesz takie 'morskie' rzeczy:
NO ALE CENA POWALA NA NOGI...
JA NIGDY BYM NIE KUPIŁA TAKIEGO DROGIEGO VIPA...
OSZALELI JUŻ CAŁKIEM...!
Ja się żegnam ZNÓW NOWYM logiem.
Nie jest perfekt, ale co tam.
Pa!

1 komentarz: