piątek, 15 maja 2020

PIRACKI PAKIET VIP!

Hejka!
Przychodzę do Was z oceną nowego pakietu VIP. Tym razem modzi postawili na coś pirackiego, w takim właśnie stylu. Ja osobiście przecieki tego VIP'a widziałam już wcześniej, więc tym razem się nie zaskoczę, ale ocenić zawsze warto. Tutaj dołączam jego screen (jakby nikt wcale go nie widział XD):


Zwierzak: jest to taka urocza papużka w zielonym odcieniu, z krótkim, żółtopomarańczowym dziobem i z czerwonymi piórkami. Oczy ma błękitne, a na główce ma czapkę piracką. Bardzo mi się podoba! 9/10.
Buty: są to takie złote szpilki z małym obcasem i jakby takimi krótkimi podkolanówkami z niebieskimi wstążkami. Nie podobają mi się zbytnio, ale też nie są najgorsze. 6/10.
Włosy: fryzura, jaką nam dołącza MSP do pakietu, jest dość "potężna" XD. Wysoka, z burzą platynowych loków i nawet z biżuterią wpiętą w nie. Rzeczą, która raczej nie rzuca się na pierwszy rzut oka jest mały stateczek z różowymi żaglami na czubku głowy. Ogólnie fryzura prezentuje się hm... dość... majestatycznie! Ale jakoś zbytnio mnie nie zachwyciła. 7/10. 
Akcesorium: najzwyczajniejsza skrzynia ze skarbami - monetami, koronami, biżuterią etc. Z tych "kosztowności" bije światło. Całkiem mi się podoba. 8/10.
Ubranie: suknia moim zdaniem jest prześliczna! Jest ogromna, ale jest piękna. Nie umiem zbytnio jej opisać, ale postaram się to zrobić najlepiej, jak się tylko da. Kołnierzyk jest taki... koronkowy? Na rękawach są ciemnoniebieskie wstęgi, a przy dłoniach te rękawy się zwiększają.. Na górze sukni mamy ładnie zszyte (nie potrafię tego określić) pasma materiału. Dół sukni to zewnętrzna część o błękitnym kolorze, a część pod spodem to biały materiał. Jejku, przepraszam ze te powtórzenia i w ogóle, dzisiaj nie idzie mi z opisywaniem :P. Suknię oceniam 8/10.
Podsumowanie: całość uzyskała 38/50, co jest przeciętnym wynikiem w naszej "serii" oceniania pakietów. Ogólnie dla miłośników takiego stylu jest to niezła gratka.

Pokażę Wam, jak ubranka prezentują się na MovieStar:


Pozdrawiam panią Lalaloopsy, której "skradłam" looczka:


To na tyle z tego postu, mam w planach napisać jeszcze dwa krótkie, ale treściwe posty, więc pojawią się niedługo. Papa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz